تعداد بازدید : 510
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۳/۲/۲
کاربران آنلاین : 0
زیبا197
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۷:۰۵:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲ ۰۹:۴۷:۴۸

مهاجرت به نروژ ؛ روش ها و مزایا

(ویرایش)

نروژ کشوری در حوزه اسکاندیناوی، در قاره اروپا، با مساحت حدودا 386 هزار کیلومتر مربع است. پایتخت نروژ شهر اسلو و زبان مردم این کشور نروژی و سامی است. واحد پول کشور نروژ کرون می‌باشد. نروژ جز کشورهای ثروتمند و سطح بالای اروپا لقب گرفته است؛ به طوری که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا متقاضی مهاجرت به این کشور هستند. نرخ پایین بیکاری، کیفیت بالای آموزش، رفاه، امنیت و شرایط اقتصادی مناسب از جمله دلایل محبوبیت نروژ میان متقاضیان مهاجرت است.
کشور نروژ سرانه تولید ناخالص داخلی بالایی دارد. این کشور ذخایر نفت و گاز و معادن عظیمی دارد؛ و بزرگترین تولید کننده نفت و گاز پس از کشورهای خاورمیانه لقب گرفته است.
امید به زندگی و رضایتمندی از زندگی در کشور نروژ بالا است.

متداول ترین روش های مهاجرت به نروژ

احتمالا اولین پرسشی که ذهن متقاضیان مهاجرت به نروژ را درگیر می‌کند چگونگی مهاجرت به نروژ است. نروز نیز مانند بیشتر کشورهای اروپایی مهاجرت از 6 روش را ممکن کرده است. این 6 راه مهاجرت به نروژ عبارتند از:

مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل

مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نروژ از طریق کار

مهاجرت به نروژ از طریق ازدواج

مهاجرت به نروژ از طریق تولد

مهاجرت به نروژ از طریق پناهندگی

 

با مهاجرت به نروژ چه مزایایی کسب می کنیم؟

مزایای مهاجرت به نروژ شامل موارد بسیاری است. نروژی‌ها شهروندان شاد یک کشور مرفه با امکانات و شرایط اجتماعی-اقتصادی مطلوب هستند. به طوری که امید به زندگی در نروژ به بالای 81 سال رسیده است. در این کشور تنها 4 هزار زندانی وجود دارد. دلیل کم بودن تعداد زندانیان در نروژ این است که دولت نروژ با رویکرد متفاوت اعتماد به زندانیان و دادن مسئولیت به آنان را در پیش گرفته است. این رویکرد متفاوت، عامل کمبود جرم و جنایت در نروژ است. جالب است بدانید که میزان آلودگی هوا در نروژ بسیار پایین است و این کشور از هوای تمیزی برخوردار است. دلیل وجود این هوای تمیز 32000 ماشین ماشین الکتریکی در کشور نروژ است. دولت نروژ فرهنگ سازی مناسبی با ارائه تخفیف در مالیات و پارکینگ رایگان به صاحبین این ماشین‌ها انجام داده است. 
کشور نروژ بین کشورهای گران جهان قرار گرفته است؛ اما این گران بودن هزینه‌ها با حقوق بالا، خدمات عمومی مطلوب و رایگان مانند خدمات بهداشت عمومی رایگان جبران می‌شود. در نروژ فرصت‌های تجارت و کار بسیاری فراهم است. مخصوصا در زمینه تولیدات نفتی و گازی رقابت شدیدی وجود دارد و نرخ بیکاری بسیار پایین است.

 

منبع: مهاجرت به نروژ

واقعا "تا شقایق هست زندگی باید کرد."
۱۴۰۱/۵/۲۷ ۱۵:۰۸:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۹ ۱۷:۲۶:۵۲
(ویرایش)

شرایط پذیرش رشته داروسازی در ایتالیا به زبان انگلیسی:
جهت ادامه تحصیل در رشته داروسازی ایتالیا به زبان انگلیسی گذراندن 12 سال اموزشی در سوابق تحصیلی دانشجو الزامی است. متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی پس از ارایه مدارک تحصیلی خود شامل دیپلم و پیش دانشگاهی خود به موسسه پذیرش اولیه این رشته را دریافت نموده و ویزای تحصیلی کشور ایتالیا را دریافت خواهند نمود.

شرایط مهاجرت به کانادا

بر روی لینک کلیک کنید

 

پس از دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا،دانشجویان در شهریورماه هرسال در ازمون ورودی رشته داروسازی ایتالیا به زبان انگلیسی در دانشگاه رم شرکت می کنند. ازمون ورودی به زبان انگلیسی است. مباحث ازمون شامل سوالات از دروس زیست شناسی،شیمی،زبان انگلیسی،اطلاعات عمومی است.به جز سوالات مربوط به اطلاعات عمومی سایر مباحث مطرح شده در ازمون داروسازی ایتالیا در حد سرفصل کتاب های دبیرستانی ایران است.
مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
لازم به ذکر است که هر ساله معمولا 90 درصد دانشجویان شرکت کننده در آزمون موفق به کسب حداقل نمره آزمون می شوند که در این میان خوشبختانه دانشجویان اعزامی مهاجریارسینا با حمایت و برنامه ریزی صحیح موفق به کسب بالاترین امار قبولی در این ازمون شدند.
علاوه براین، تمامی دانشجویان قبول شده در رشته داروسازی ایتالیا  توسط مهاجریارسینا در سال گذشته با دریافت مشاوره های صحیح و اقدامات به موقع، موفق به دریافت بورسیه استانی ایتالیا (بورس جهان سوم) شدند.

تمامی متقاضیان رشته داروسازی ایتالیا مانند سایر رشته ها بدون در نظر گرفتن شرط معدل با ارایه مدارک مالی مربوط به سرپرست خانواده امکان دریافت بورسیه استانی ایتالیا (جهان سوم) راخواهند داشت. با دریافت این بورسیه دانشجویان از پرداخت شهریه دانشگاه معاف گردیده سالیانه  حدود مبلغ 5000 یورو به عنوان کمک هزینه تحصیلی به صورت نقدی طی 2 قسط از اداره بورسیه استان محل تحصیل دریافت خواهند نمود.

مهاجرت به ایتالیا

۱۴۰۳/۲/۲ ۱۶:۴۸:۲۸
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۲/۲ ۱۶:۴۸:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان وقتتون بخیر. راجع به معایب زندگی در نروژ شنیدم می خواستم ببینم کسی هست اینجا که راجع به این موضوع تجربه داشته باشه؟ آخه من خیلی راجع به مزایای مهاجرت به این کشور شنیدم. میخواستم بیینم چقدر درسته؟

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران